• KONZALTING
    • Strategija i poslovni procesi
      • Strateško planiranje i upravljanje implementacijom strateškog plana
      • Upravljanje poslovnim procesima – identifikacija, modeliranje i unapređenje poslovnih procesa
      • Izrada nove organizacije te upravljanje razvojem karijere i radnim učincima djelatnika
      • Upravljanje projektima
    • Digitalna transformacija kroz upravljanje podacima
      • Uspostava Data Governance okvira i izrada strategije upravljanja podacima
      • Upravljanje kvalitetom podataka
      • Upravljanje sigurnošću podataka
      • Upravljanje matičnim i meta podacima
      • Pripreme za implementaciju rješenja za BI i Big data
      • Procjena zrelosti upravljanja podacima
      • Upravljanje dokumentacijom i sadržajem
      • Uspostava organizacije za uspješno upravljanje podacima i digitalnu transformaciju
    • Rizici i usklađenosti
      • GDPR/Upravljanje zaštitom privatnosti
      • Uspostava CMS-a(Compliance Management System) kao dio digitaliziranog sustava upravljanja cijelim poslovnim sustavom
      • Zaštita prijavitelja nepravilnosti
      • Elektronička identifikacija i usluge povjerenja u skladu s eIDAS Uredbom
      • Upravljanje antikorupcijskim sustavom (ISO 37001)
      • Upravljanje poslovnim rizicima
      • Uspostava CMS-a (Compliance Management System) kao pokretača implementacije drugih sustava upravljanja i integracije
      • Uspostava CMS-a (Compliance Management System) kao samostalnog sustava
    • Informacijska sigurnost, kibernetička sigurnost i kontinuitet poslovanja
      • Korporativna informacijska sigurnost
      • Upravljanje rizicima informacijske sigurnosti
      • Upravljanje sustavima informacijske sigurnosti
      • Upravljanje kontinuitetom poslovanja
      • Upravljanje kibernetičkom sigurnošću
      • Upravljanje incidentima, oporavak od katastrofe
      • Usklađivanje s eu uredbom 2016/1148, zakonom i uredbom o kibernetičkoj sigurnosti
    • Kvaliteta, zaštita okoliša i energetska učinkovitost
      • Implementacija i procjena sustava upravljanja kvalitetom (ISO 9001, ISO 15017 i dr.)
      • Implementacija i procjena sustava upravljanja zaštitom okoliša (ISO 14001)
      • Implementacija i procjena sustava upravljanja energetskom učinkovitosti (ISO 50001)
      • Implementacija i procjena sustava upravljanja zdravljem i zaštitom na radu (ISO 45001)
    • IT Governance & IT Management
      • Oblikovanje ICT Governance & ICT Management sustava
      • Razvoj nove IT strategije
      • Oblikovanje suvremene IT organizacije i upravljanje učinkovitošću ljudskih resursa
      • Upravljanje i nadzor IT projekata
      • Usluge u razvoju, verifikaciji, validaciji i testiranju informacijskih sustava
      • Izrada tehničkih specifikacija za razvoj informacijskih sustava
      • Revizija informacijskih sustava
    • IT usluge
      • Upravljanje IT uslugama
      • Primjena norme ISO 20000 u upravljanju IT uslugama
      • ITIL i upravljanje IT uslugama
    • EU projekti
      • Identifikacija mogućnosti dobivanja financijske potpore i odabir najboljeg izvora financiranja
      • Izrada projektne prijave u skladu s EU smjernicama
      • Vođenje EU projekata
  • EDUKACIJE
    • Kalendar edukacija
    • Seminari u ožujku i travnju!
  • e-learning
  • O NAMA
    • Partneri
    • Tim ZIH-a
    • Ovlaštenja ZIH-a
    • Referentna lista
  • NOVOSTI
  • BLOG
  • KONTAKT
Menu
  • KONZALTING
    • Strategija i poslovni procesi
      • Strateško planiranje i upravljanje implementacijom strateškog plana
      • Upravljanje poslovnim procesima – identifikacija, modeliranje i unapređenje poslovnih procesa
      • Izrada nove organizacije te upravljanje razvojem karijere i radnim učincima djelatnika
      • Upravljanje projektima
    • Digitalna transformacija kroz upravljanje podacima
      • Uspostava Data Governance okvira i izrada strategije upravljanja podacima
      • Upravljanje kvalitetom podataka
      • Upravljanje sigurnošću podataka
      • Upravljanje matičnim i meta podacima
      • Pripreme za implementaciju rješenja za BI i Big data
      • Procjena zrelosti upravljanja podacima
      • Upravljanje dokumentacijom i sadržajem
      • Uspostava organizacije za uspješno upravljanje podacima i digitalnu transformaciju
    • Rizici i usklađenosti
      • GDPR/Upravljanje zaštitom privatnosti
      • Uspostava CMS-a(Compliance Management System) kao dio digitaliziranog sustava upravljanja cijelim poslovnim sustavom
      • Zaštita prijavitelja nepravilnosti
      • Elektronička identifikacija i usluge povjerenja u skladu s eIDAS Uredbom
      • Upravljanje antikorupcijskim sustavom (ISO 37001)
      • Upravljanje poslovnim rizicima
      • Uspostava CMS-a (Compliance Management System) kao pokretača implementacije drugih sustava upravljanja i integracije
      • Uspostava CMS-a (Compliance Management System) kao samostalnog sustava
    • Informacijska sigurnost, kibernetička sigurnost i kontinuitet poslovanja
      • Korporativna informacijska sigurnost
      • Upravljanje rizicima informacijske sigurnosti
      • Upravljanje sustavima informacijske sigurnosti
      • Upravljanje kontinuitetom poslovanja
      • Upravljanje kibernetičkom sigurnošću
      • Upravljanje incidentima, oporavak od katastrofe
      • Usklađivanje s eu uredbom 2016/1148, zakonom i uredbom o kibernetičkoj sigurnosti
    • Kvaliteta, zaštita okoliša i energetska učinkovitost
      • Implementacija i procjena sustava upravljanja kvalitetom (ISO 9001, ISO 15017 i dr.)
      • Implementacija i procjena sustava upravljanja zaštitom okoliša (ISO 14001)
      • Implementacija i procjena sustava upravljanja energetskom učinkovitosti (ISO 50001)
      • Implementacija i procjena sustava upravljanja zdravljem i zaštitom na radu (ISO 45001)
    • IT Governance & IT Management
      • Oblikovanje ICT Governance & ICT Management sustava
      • Razvoj nove IT strategije
      • Oblikovanje suvremene IT organizacije i upravljanje učinkovitošću ljudskih resursa
      • Upravljanje i nadzor IT projekata
      • Usluge u razvoju, verifikaciji, validaciji i testiranju informacijskih sustava
      • Izrada tehničkih specifikacija za razvoj informacijskih sustava
      • Revizija informacijskih sustava
    • IT usluge
      • Upravljanje IT uslugama
      • Primjena norme ISO 20000 u upravljanju IT uslugama
      • ITIL i upravljanje IT uslugama
    • EU projekti
      • Identifikacija mogućnosti dobivanja financijske potpore i odabir najboljeg izvora financiranja
      • Izrada projektne prijave u skladu s EU smjernicama
      • Vođenje EU projekata
  • EDUKACIJE
    • Kalendar edukacija
    • Seminari u ožujku i travnju!
  • e-learning
  • O NAMA
    • Partneri
    • Tim ZIH-a
    • Ovlaštenja ZIH-a
    • Referentna lista
  • NOVOSTI
  • BLOG
  • KONTAKT
Search
HR
  • EN
[ivory-search id="3372" title="Search form laptop"]

HR 

  • KONZALTING
    • Strategija i poslovni procesi
      • Strateško planiranje i upravljanje implementacijom strateškog plana
      • Upravljanje poslovnim procesima – identifikacija, modeliranje i unapređenje poslovnih procesa
      • Izrada nove organizacije te upravljanje razvojem karijere i radnim učincima djelatnika
      • Upravljanje projektima
    • Digitalna transformacija kroz upravljanje podacima
      • Uspostava Data Governance okvira i izrada strategije upravljanja podacima
      • Upravljanje kvalitetom podataka
      • Upravljanje sigurnošću podataka
      • Upravljanje matičnim i meta podacima
      • Pripreme za implementaciju rješenja za BI i Big data
      • Procjena zrelosti upravljanja podacima
      • Upravljanje dokumentacijom i sadržajem
      • Uspostava organizacije za uspješno upravljanje podacima i digitalnu transformaciju
    • Rizici i usklađenosti
      • GDPR/Upravljanje zaštitom privatnosti
      • Uspostava CMS-a(Compliance Management System) kao dio digitaliziranog sustava upravljanja cijelim poslovnim sustavom
      • Zaštita prijavitelja nepravilnosti
      • Elektronička identifikacija i usluge povjerenja u skladu s eIDAS Uredbom
      • Upravljanje antikorupcijskim sustavom (ISO 37001)
      • Upravljanje poslovnim rizicima
      • Uspostava CMS-a (Compliance Management System) kao pokretača implementacije drugih sustava upravljanja i integracije
      • Uspostava CMS-a (Compliance Management System) kao samostalnog sustava
    • Informacijska sigurnost, kibernetička sigurnost i kontinuitet poslovanja
      • Korporativna informacijska sigurnost
      • Upravljanje rizicima informacijske sigurnosti
      • Upravljanje sustavima informacijske sigurnosti
      • Upravljanje kontinuitetom poslovanja
      • Upravljanje kibernetičkom sigurnošću
      • Upravljanje incidentima, oporavak od katastrofe
      • Usklađivanje s eu uredbom 2016/1148, zakonom i uredbom o kibernetičkoj sigurnosti
    • Kvaliteta, zaštita okoliša i energetska učinkovitost
      • Implementacija i procjena sustava upravljanja kvalitetom (ISO 9001, ISO 15017 i dr.)
      • Implementacija i procjena sustava upravljanja zaštitom okoliša (ISO 14001)
      • Implementacija i procjena sustava upravljanja energetskom učinkovitosti (ISO 50001)
      • Implementacija i procjena sustava upravljanja zdravljem i zaštitom na radu (ISO 45001)
    • IT Governance & IT Management
      • Oblikovanje ICT Governance & ICT Management sustava
      • Razvoj nove IT strategije
      • Oblikovanje suvremene IT organizacije i upravljanje učinkovitošću ljudskih resursa
      • Upravljanje i nadzor IT projekata
      • Usluge u razvoju, verifikaciji, validaciji i testiranju informacijskih sustava
      • Izrada tehničkih specifikacija za razvoj informacijskih sustava
      • Revizija informacijskih sustava
    • IT usluge
      • Upravljanje IT uslugama
      • Primjena norme ISO 20000 u upravljanju IT uslugama
      • ITIL i upravljanje IT uslugama
    • EU projekti
      • Identifikacija mogućnosti dobivanja financijske potpore i odabir najboljeg izvora financiranja
      • Izrada projektne prijave u skladu s EU smjernicama
      • Vođenje EU projekata
  • EDUKACIJE
    • Kalendar edukacija
    • Seminari u ožujku i travnju!
  • e-learning
  • O NAMA
    • Partneri
    • Tim ZIH-a
    • Ovlaštenja ZIH-a
    • Referentna lista
  • NOVOSTI
  • BLOG
  • KONTAKT
Menu
  • KONZALTING
    • Strategija i poslovni procesi
      • Strateško planiranje i upravljanje implementacijom strateškog plana
      • Upravljanje poslovnim procesima – identifikacija, modeliranje i unapređenje poslovnih procesa
      • Izrada nove organizacije te upravljanje razvojem karijere i radnim učincima djelatnika
      • Upravljanje projektima
    • Digitalna transformacija kroz upravljanje podacima
      • Uspostava Data Governance okvira i izrada strategije upravljanja podacima
      • Upravljanje kvalitetom podataka
      • Upravljanje sigurnošću podataka
      • Upravljanje matičnim i meta podacima
      • Pripreme za implementaciju rješenja za BI i Big data
      • Procjena zrelosti upravljanja podacima
      • Upravljanje dokumentacijom i sadržajem
      • Uspostava organizacije za uspješno upravljanje podacima i digitalnu transformaciju
    • Rizici i usklađenosti
      • GDPR/Upravljanje zaštitom privatnosti
      • Uspostava CMS-a(Compliance Management System) kao dio digitaliziranog sustava upravljanja cijelim poslovnim sustavom
      • Zaštita prijavitelja nepravilnosti
      • Elektronička identifikacija i usluge povjerenja u skladu s eIDAS Uredbom
      • Upravljanje antikorupcijskim sustavom (ISO 37001)
      • Upravljanje poslovnim rizicima
      • Uspostava CMS-a (Compliance Management System) kao pokretača implementacije drugih sustava upravljanja i integracije
      • Uspostava CMS-a (Compliance Management System) kao samostalnog sustava
    • Informacijska sigurnost, kibernetička sigurnost i kontinuitet poslovanja
      • Korporativna informacijska sigurnost
      • Upravljanje rizicima informacijske sigurnosti
      • Upravljanje sustavima informacijske sigurnosti
      • Upravljanje kontinuitetom poslovanja
      • Upravljanje kibernetičkom sigurnošću
      • Upravljanje incidentima, oporavak od katastrofe
      • Usklađivanje s eu uredbom 2016/1148, zakonom i uredbom o kibernetičkoj sigurnosti
    • Kvaliteta, zaštita okoliša i energetska učinkovitost
      • Implementacija i procjena sustava upravljanja kvalitetom (ISO 9001, ISO 15017 i dr.)
      • Implementacija i procjena sustava upravljanja zaštitom okoliša (ISO 14001)
      • Implementacija i procjena sustava upravljanja energetskom učinkovitosti (ISO 50001)
      • Implementacija i procjena sustava upravljanja zdravljem i zaštitom na radu (ISO 45001)
    • IT Governance & IT Management
      • Oblikovanje ICT Governance & ICT Management sustava
      • Razvoj nove IT strategije
      • Oblikovanje suvremene IT organizacije i upravljanje učinkovitošću ljudskih resursa
      • Upravljanje i nadzor IT projekata
      • Usluge u razvoju, verifikaciji, validaciji i testiranju informacijskih sustava
      • Izrada tehničkih specifikacija za razvoj informacijskih sustava
      • Revizija informacijskih sustava
    • IT usluge
      • Upravljanje IT uslugama
      • Primjena norme ISO 20000 u upravljanju IT uslugama
      • ITIL i upravljanje IT uslugama
    • EU projekti
      • Identifikacija mogućnosti dobivanja financijske potpore i odabir najboljeg izvora financiranja
      • Izrada projektne prijave u skladu s EU smjernicama
      • Vođenje EU projekata
  • EDUKACIJE
    • Kalendar edukacija
    • Seminari u ožujku i travnju!
  • e-learning
  • O NAMA
    • Partneri
    • Tim ZIH-a
    • Ovlaštenja ZIH-a
    • Referentna lista
  • NOVOSTI
  • BLOG
  • KONTAKT
Menu
  • Konzalting
    • Strategija i poslovni procesi
      • Strateško planiranje i upravljanje implementacijom strateškog plana
      • Upravljanje poslovnim procesima – identifikacija, modeliranje i unapređenje poslovnih procesa
      • Izrada nove organizacije te upravljanje razvojem karijere i radnim učincima djelatnika
      • Upravljanje projektima
    • Digitalna transformacija kroz upravljanje podacima
      • Uspostava Data Governance okvira i izrada strategije upravljanja podacima
      • Upravljanje kvalitetom podataka
      • Upravljanje sigurnošću podataka
      • Upravljanje matičnim i meta podacima
      • Pripreme za implementaciju rješenja za BI i Big data
      • Procjena zrelosti upravljanja podacima
      • Upravljanje dokumentacijom i sadržajem
      • Uspostava organizacije za uspješno upravljanje podacima i digitalnu transformaciju
    • Rizici i usklađenosti
      • GDPR/Upravljanje zaštitom privatnosti
      • Uspostava CMS-a(Compliance Management System) kao dio digitaliziranog sustava upravljanja cijelim poslovnim sustavom
      • Zaštita prijavitelja nepravilnosti
      • Elektronička identifikacija i usluge povjerenja u skladu s eIDAS Uredbom
      • Upravljanje antikorupcijskim sustavom (ISO 37001)
      • Upravljanje poslovnim rizicima
      • Uspostava CMS-a (Compliance Management System) kao pokretača implementacije drugih sustava upravljanja i integracije
      • Uspostava CMS-a (Compliance Management System) kao samostalnog sustava
    • Informacijska sigurnost, kibernetička sigurnost i kontinuitet poslovanja
      • Korporativna informacijska sigurnost
      • Upravljanje rizicima informacijske sigurnosti
      • Upravljanje sustavima informacijske sigurnosti
      • Upravljanje kontinuitetom poslovanja
      • Upravljanje kibernetičkom sigurnošću
      • Upravljanje incidentima, oporavak od katastrofe
      • Usklađivanje s eu uredbom 2016/1148, zakonom i uredbom o kibernetičkoj sigurnosti
    • Kvaliteta, zaštita okoliša i energetska učinkovitost
      • Implementacija i procjena sustava upravljanja kvalitetom (ISO 9001, ISO 15017 i dr.)
      • Implementacija i procjena sustava upravljanja zaštitom okoliša (ISO 14001)
      • Implementacija i procjena sustava upravljanja energetskom učinkovitosti (ISO 50001)
      • Implementacija i procjena sustava upravljanja zdravljem i zaštitom na radu (ISO 45001)
    • IT Governance & IT Management
      • Oblikovanje ICT Governance & ICT Management sustava
      • Razvoj nove IT strategije
      • Oblikovanje suvremene IT organizacije i upravljanje učinkovitošću ljudskih resursa
      • Upravljanje i nadzor IT projekata
      • Usluge u razvoju, verifikaciji, validaciji i testiranju informacijskih sustava
      • Izrada tehničkih specifikacija za razvoj informacijskih sustava
      • Revizija informacijskih sustava
    • IT usluge
      • Upravljanje IT uslugama
      • Primjena norme ISO 20000 u upravljanju IT uslugama
      • ITIL i upravljanje IT uslugama
    • EU projekti
      • Identifikacija mogućnosti dobivanja financijske potpore i odabir najboljeg izvora financiranja
      • Izrada projektne prijave u skladu s EU smjernicama
      • Vođenje EU projekata
  • Edukacije
    • Kalendar edukacija
    • Seminari u ožujku i travnju!
  • e-learning
  • O nama
    • Partneri
    • Tim ZIH-a
    • Ovlaštenja ZIH-a
    • Referentna lista
  • Novosti
  • Blog
  • Kontakt
  • Hr
    • En

Naslovna > Konzalting > Kvaliteta, zaštita okoliša i energetska učinkovitost > Implementacija i procjena sustava upravljanja kvalitetom (ISO 9001, ISO 15017 i dr.)

Implementacija i procjena sustava upravljanja kvalitetom (ISO 9001, ISO 15017 i dr.)

Što je upravljanje kvalitetom?

Osiguranje kvalitete postaje nužan preduvjet uspjeha u svim djelatnostima zbog rastućih potreba i očekivanja zainteresiranih strana. Cilj upravljanja kvalitetom je da neka organizacija, proizvod ili usluga kontinuirano ispunjavaju zahtjeve kupaca. Četiri glavne komponente upravljanja kvalitetom jesu:

  • planiranje kvalitete,
  • osiguranje kvalitete,
  • kontrola kvalitete i
  • poboljšanje kvalitete.

 

Upravljanje kvalitetom nije usredotočeno samo na kvalitetu proizvoda i usluga, već i na način postizanja kvalitete.

Sustav upravljanja kvalitetom temelji se na načelima upravljanja koja su odraz dobre poslovne prakse, a njihovom se primjenom u cijelosti ostvaruje poboljšanje rezultata organizacije:

  • Usmjerenost na kupca – ispunjavanje zahtjeva kupca je osnova preživljavanja organizacije na tržištu jer osigurava zadržavanje postojećih i privlačenje novih kupaca. Načelo usmjerenosti na kupca podrazumijeva mjerenje zadovoljstva kupca te aktivno upravljanje odnosa s kupcem u svrhu ostvarivanja dugoročne poslovne suradnje.
  • Vodstvo – uprava organizacije ima ključnu ulogu u usmjeravanju zaposlenika s ciljem ostvarivanja ciljeva sustava upravljanja kvalitetom. Zaposlenici koji razumiju što se od njih traži u kontekstu kvalitete će omogućiti organizaciji lakšu prilagodbu strategija, politika kvalitete i procesa s ciljem kontinuiranog unapređenja. Uprava mora osigurati resurse i edukaciju zaposlenika u svrhu efikasnijeg provođenja politika kvalitete.
  • Uključivanje svih zaposlenika – prvi korak u uključivanju svih zaposlenika i njihovom shvaćanju vlastite važnosti i uloge u ostvarivanju rezultata organizacije je vodstvo koje na adekvatan način komunicira ulogu svih pojedinaca. Primjena načela uključivanja svih zaposlenika znači da će unutar neke organizacije biti poticana kolaboracija, konstruktivna rasprava te dijeljenje znanja i iskustva.
  • Procesni pristup – analiza organizacije kroz procese omogućava bolje razumijevanje njihovih ishoda te njihovu lakšu optimizaciju. Kako bi se organizacija mogla promatrati kroz procese, važno je definirati ciljeve organizacije te procese koji su potrebni da bi ih se ostvarilo, pritom jasno dodijelivši vlasništvo procesa pojedinim odjelima ili pojedincima unutar organizacije.
  • Kontinuirano poboljšanje – ovo načelo organizacije sadrži ideju da organizacija može održavati postojeće performanse pritom ne gubeći mogućnost da se prilagođava unutarnjim i vanjskim promjenama na način da pomoću njih stvara nove prilike za rast.
  • Donošenje odluka temeljem činjenica – proces donošenja odluka u nekoj organizaciji je vrlo kompleksan te često ovisi o velikom broju varijabli o kojima menadžment nema dovoljno informacija. Rizik donošenja loše poslovne odluke je stoga uvijek prisutan u većoj ili manjoj mjeri. Organizacija procesa donošenja odluka na način da se odluke temelje na analizi svih dostupnih podataka ima za cilj lakše ostvarivanje željenih rezultata.
  • Upravljanje odnosima – načelo upravljanja odnosima podrazumijeva da sustav upravljanja kvalitetom ima zadaću upravljanja odnosima s kupcima, dobavljačima i svim drugim unutarnjim i vanjskim dionicima. Analiza i evaluacija važnih odnosa i njihovog potencijalnog utjecaja na organizacuju su ključne odlike načela upravljanja odnosima.

 

Uz ISO norme za upravljanje kvalitetom razvijeni su mnogi drugi sustavi za upravljanje kvalitetom kao što su:  potpuno upravljanje kvalitetom (TQM), inženjering poslovnih procesa (BPR), LEAN proizvodnja (LP), Šest sigma (SS) i LEAN Šest sigma (LSS).

ISO 9001 sustav upravljanja kvalitetom

ISO 9001 je temeljni sustav upravljanja, primjenjiv u svakoj organizaciji, koji doprinosi poboljšanju njenih sveukupnih performansi i pruža zdrave temelje za inicijative održivog razvoja te nadogradnje ostalih sustava upravljanja.

Potencijalne koristi organizacije od uvođenja sustava upravljanja kvalitetom na temelju ISO 9001 norme su:

  • sposobnost dosljednog osiguranja usluga koje ispunjavaju zahtjeve korisnika i primjenjive statutarne i regulatorne zahtjeve
  • olakšavanje prilika za povećanje zadovoljstva korisnika
  • obrada rizika i prilika koji su povezani s njenim kontekstom i ciljevima
  • sposobnost dokazivanja sukladnosti s definiranim zahtjevima sustava upravljanja.

 

ISO 9001 temelji na procesnom pristupu, koji uključuje Plan-Do-Check-Act ciklus (PDCA) i razmišljanje na temelju upravljanja rizicima. Procesni pristup omogućava organizaciji da planira svoje procese i njihovo međudjelovanje.

Ključni zahtjevi ISO 9001 jesu:

  • kontekst organizacije,
  • vodstvo,
  • planiranje,
  • podrška,
  • provedba,
  • ocjenjivanje uspješnosti i
  • poboljšanja.

ISO 15017 sustav upravljanja kvalitetom u pogrebnoj djelatnosti

ISO 15017 standardom osigurava se kvaliteta pogrebnih usluga, uključujući najveću razinu poštovanja prema preminuloj osobi i njezinoj obitelji. Olakšava poštivanje važećih zakonskih odredbi te uspostavlja bitne zahtjeve za kontrolu usluge koja se provodi u skladu sa standardom.

Ovaj standard uključuje zahtjeve za sve faze procesa, od konzultacija i informacija do preuzimanja i premještanja preminule osobe uključujući i njegu. Zahtjevi standarda obuhvaćaju sljedeća područja:

  • Osoblje pogrebnog poduzeća
  • Njega umrle osobe i higijenske mjere
  • Prikupljanje/prijenos i transport
  • Objekti pogrebnog poduzeća
  • Savjetodavne uslgue
  • Organizacija pogreba/kremacije
  • Upravljanje pogrebom


Prednosti koje pogrebna organizacija dobiva implementacijom ovog sustava jesu:

    • optimizacija upravljanja resursima,
    • povećana profesionalizacija ključnih resursa i
    • kontrola pružene usluge.

Kako pokrenuti implementaciju sustava upravljanja kvalitetom?

Poduhvat implementacije sustava upravljanja kvalitetom složeni je proces koji uključuje sljedeće aktivnosti:

1. Analiza postojećeg stanja i identifikacija procesa

2. Izobrazba tima za upravljanje, projektiranje i implementaciju sustava upravljanja kvalitetom

3. Izrada dokumentacije sustava upravljanja kvalitetom

4. Implementacija sustava upravljanja kvalitetom

5. Izobrazba tima za provedbu internih provjera

6. Interne provjere

7. Otklanjanje nesukladnosti

8. Upravina ocjenasustava upravljanja

9. Certifikacijska provjera

Kako Vam ZIH može pomoći?

ZIH u svom radu na projektima pripreme i implementacije sustava upravljanja kvalitetom koristi vodeće svjetsko znanje u ovom području, primjenjuje relevantne metode i alate, te pruža slijedeće konzultantske usluge:

  • Priprema projekata implementacije sustava upravljanja kvalitetom (npr. ISO 9001, ISO 15017 i dr.) te izrada plana realizacije
  • Analiza postojećeg stanja (GAP)
  • Izobrazba tima korisnika za razvoj i implementaciju sustava
  • Izrada potrebne dokumentacije (politike, procedura, zapisa) sustav upravljanja kvalitetom sukladno standardu
  • Izobrazba internih procjenitelja
  • Provedba internih procjena / sudjelovanje i savjetovanje u postupcima interne procjene / priprema za certifikaciju
  • Otklanjanje otkrivenih nesukladnosti
  • Savjetovanje u pripremi ocjene uprave
  • Sudjelovanje i savjetovanje u certifikacijskoj provjeri

 

Edukacije iz navedenog područja:

  • Projektiranje ISO 9001 sustava kvalitete
  • Osposobljavanje za interne procjenitelje u skladu s normom ISO 9001
  • Certified ISO 9001 Foundation (PECB)
  • Certified ISO 9001 Lead Implementer (PECB)
  • Certified ISO 9001 Lead Auditor (PECB)

Možda Vas interesiraju i ove naše usluge i edukacije:

Edukacija

Strateško planiranje i primjena Balanced Scorecarda

Pročitaj više

Usluga

Upravljanje poslovnim procesima

Pročitaj više

Usluga

Implementacjia i procjena sustava upravljanja energetskom učinkovitosti (ISO 50001)

Pročitaj više

Usluga

Implementacjia i procjena sustava upravljanja zaštitom okoliša (ISO 14001)

Pročitaj više

Zašto ZIH?

ZIH ima bogato iskustvo u pripremi i izvođenju projekata pripreme i implementacije sustava upravljanja kvalitetom, identifikaciji poslovnih procesa, pripremi i izvođenju programa održavanja i unaprjeđenja sustava upravljanja kvalitetom, provođenju internih provjera sustava upravljanja kvalitetom te pripremi za certifikacije po ISO standardima za upravljanje kvalitetom.

Želite li kratku prezentaciju ili ponudu?

ZATRAŽITE UPIT

Kontaktirajte nas

Ispunite obrazac i naš djelatnik će Vas kontaktirati i dogovoriti posjet ili online sastanak kako bi saznali na koji način Vam možemo pomoći.
Želimo Vam prenijeti naša iskustva i najnovije trendove koji Vam mogu pomoći u Vašem svakodnevnom poslovanju.

KONZALTING

Strategija i poslovni procesi

Digitalna transformacija kroz upravljanje podacima

Rizici i usklađenosti

Informacijska sigurnost i kontinuitet poslovanja

Kvaliteta , zaštita okoliša i energetska učinkovitost

IT Governance & IT Management

IT usluge

EU projekti

 

EDUKACIJE

Strategija i poslovni procesi

Digitalna transformacija kroz upravljanje podacima

Rizici i usklađenosti

Informacijska sigurnost i kontinuitet poslovanja

Kvaliteta , zaštita okoliša i energetska učinkovitost

IT Governance & IT Management

IT usluge

EU projekti

KALENDAR EDUKACIJA

O NAMA

Partneri

Tim ZIH-a

Ovlaštenja ZIH-a

Referentna lista

NOVOSTI

BLOG

NOVOSTI

BLOG

KONTAKT

Trg Antuna, Ivana i Vladimira Mažuranića 8, 10 000 Zagreb
 
Telefon: +385 1 4855 271
Fax: +385 1 4855 272
E-mail: zih@zih.hr
 
IBAN: HR7423400091100013041
 
OIB: 34774399108

NEWSLETTER

Budite uvijek u toku s novostima i uslugama koje pružamo
Facebook Youtube Linkedin
Copyright © 2022. ZIH
 
 
 
 

Pravila privatnosti

Dizajn i programiranje: Prospekt d.o.o.