Naslovna > Konzalting > Rizici i usklađenosti > Compliance management akademija
Compliance management akademija
Compliance management akademija _V1.3
Razumijevanje upravljanja usklađenostima (Compliance Management – CM-a) u široj praksi, izuzev možda u nekim djelatnostima (financijskoj industriji, telekomunikacijama, farmaceutici,..), je vrlo nisko. Nije poznato zašto je važna i što predstavlja ta disciplina, koja su područja koja ona obuhvaća, kako se čini određivanje obveza za usklađivanjima, koje su posljedice ako se ono ne provodi, kako izgleda upravljanje rizicima neusklađenosti, zbog čega je nužno u nekom poslovnom sustavu načiniti procjene trenutačnog stanja (Gap analizu) neusklađenosti, koje su sve moguće strategije za razvoj CMS-a, koji su sve načini za uspostavu sustava upravljanja usklađenostima, kako se oblikuje organizacija te određuju uloge i odgovornosti za CM, koja sve programska oprema za potporu takvim sustavima danas postoji, kakvo je stanje primjene i trendovi u praksi, koje su potrebne kompetencije, kako se provodi digitalizacija CMS-a itd.
Suvremeni CMS se u uvjetima izuzetno brzih promjena u poslovnoj okolini, ali i unutar svakog poslovnog sustava, razvija na novim konceptualnim, metodološkim i tehnološkim osnovama. Danas to je interdisciplinarno područje koje nalaže uspostavu modernog, transparentnog, učinkovitog i djelotvornog CMS-a.
Ova Akademija odgovara na takva pitanja.
Cilj CM akademije
Cilj Akademije je da polaznici usvoje nova teoretska i praktična znanja o upravljanju usklađenostima u poslovnim sustavima – osnovnim polazištima, izvorima potreba, posljedicama neusklađenosti, mogućim strategijama, načinima i standardima uspostave takvih sustava, stanjem u praksi, trendovima, raspoloživom programskom opremom, težnjom prema digitalizaciji, zajedničkim značajkama kao što su: organizacija, uloge i odgovornosti, razvoj kompetencija, upravljanje potrebnom dokumentacijom, procjenama učinkovitosti, metodama poboljšanja itd.
Namjena CM akademije
Akademija je namijenjena različitim potencijalnim skupinama korisnika CM-a ili onima koji žele proširiti postojeća znanja iz ovog područja: članovima uprava / vršnog menadžmenta u privatnom sektoru, dužnosnicima i stručnjacima u javnom sektoru, voditeljima poslovnih funkcija: upravljanja rizicima, pravnih, financijskih, HRM poslova, informatike, sigurnosti, a osobito (potencijalnim) voditeljima funkcije upravljanja usklađenostima i (internim) auditorima.
Pregled programa CM akademije po modulima
Osnove Compliance Management-a (CM-a)
Uspostava CMS-a kao samostalnog sustava
CMS kao čimbenik integracije u cjeloviti sustav upravljanja
CMS kao dio digitaliziranog sustava upravljanja
Neke zajedničke značajke CMS-a / Vježbe
- Osnove Compliance Management -a (CM-a)
Predavač: Zdravko Krakar
- Terminologija u CM-u
- Dosadašnji razvoj
- Ciljevi CM-a
- Izvori obveza za CM
- Posljedice neusklađenosti
- Stanje u praksi
- Trendovi u CM-u 2023+
- Određivanje strategije CM-a
2. CMS kao samostalni sustav
Predavač: Zdravko Krakar
- CM program
- CMS sustav temeljen na normi ISO 37301
- CMS i kontekst organizacije
- CMS i Llderstvo
- Planiranje CMS-
- Potpora CMS-u
- Operativna primjena CMS-a
- Evaluacija performanci CMS-a
- Poboljšanja CMS-a
3. CMS kao čimbenik integracije u cjeloviti sustav upravljanja
Predavač: Slaven Tomić
- Određivanje prioritetnih područja usklađivanja
- CMS i usklađivanje s legislativom i regulativom
- CMS i usklađivanje s kibernetičkom sigurnosti
- CMS i usklađivanje s informacijskom sigurnosti
- CMS i usklađivanje u upravljanju privatnošću / GDPR
- CMS i upravljanje antikorupcijom / zaštitom zviždača
- CMS u upravljanju podacima
- CMS i usklađivanje s upravljanjem digitalizacijom
4. CMS kao dio digitalnog sustava upravljanja
Predavač: Elvis Dropulić
- Vrste programske opreme (PO) za potporu CMS-u
- PO za pojedine CM „otoke“
- PO za potporu funkcijama CMS-a
- PO za potporu digitaliziranom upravljanju
- Prikaz rada integrirane digitalne platforme za upravljanje poslovnim sustavom s aspektom na CMS
5. Neke zajedničke značajke CMS-a / Vježbe
Predavač: Zdravko Krakar
- Vježba – Upravljanje Compliance rizicima
- Vježba – Određivanje CMS organizacije i odgovornosti
- Vježba – Upravljanje CMS dokumentacijom
- Vježba – Audit CMS-a
- Vježba – Procjena uspješnosti CMS-a
- Vježba – Odabir programske opreme za potporu CMS-u
Po završetku seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom programu.
Datumi održavanja CM akademije
RUJAN:
12. 09.
19. 09.
26.09.
03.10.
10.10.
Poveznica na kalendar – CM akademija
Ukoliko vas zanima više o CM-u , odgovore možete potražiti putem webinara prof.dr.sc. Zdravka Krakara:
Možda Vas interesiraju i ove naše usluge i edukacije:
Zašto ZIH?
ZIH ima bogato iskustvo u projektima koji obuhvaćaju pripremu implementacije antikorupcijskog sustava, odnosno provedbu analize stanja i izradu antikorupcijskog programa s pripadajućim pravilnicima.
