Implementaciju CMS-a (Compliance Management Systems) u praksi je moguće uspostaviti na više načina. No, u osnovi su tri mogućnosti:
- Razviti i primijeniti CMS kao samostalni sustav slično drugim sustavima upravljanja (kvaliteti, informacijskoj / kibernetičkoj sigurnosti, kontinuitetu poslovanja, zaštiti privatnosti itd. (https://zih.hr/konzalting/rizici-i-uskladenosti/uspostava-cms-kao-samostalnog-sustava/),
- Razviti i primijeniti CMS kao pokretač i integrator drugih sustava upravljanja (https://zih.hr/konzalting/rizici-i-uskladenosti/uspostava-cms-kao-pokretaca-implementacije-drugih-sustava-upravljanja-i-integracije/) i
- Razviti i primijeniti CMS kao dio digitaliziranog sustava upravljanja (https://zih.hr/konzalting/rizici-i-uskladenosti/uspostava-cms-kao-dio-digitaliziranog-sustava-upravljanja-cijelim-poslovnim-sustavom/)
Praksa pokazuje da se, zavisno o ovim pristupima, ROI CMS-a kreće u očekivanom odnosu 1 : 3-4 : 7-10.