Idi na sadržaj
  • Konzalting
    • Strategija i poslovni procesi
      • Strateško planiranje i upravljanje implementacijom strateškog plana
      • Upravljanje poslovnim procesima – identifikacija, modeliranje i unapređenje poslovnih procesa
      • Izrada nove organizacije te upravljanje razvojem karijere i radnim učincima djelatnika
      • Upravljanje projektima
    • Digitalna transformacija kroz upravljanje podacima
      • Uspostava Data Governance okvira i izrada strategije upravljanja podacima
      • Upravljanje kvalitetom podataka
      • Upravljanje sigurnošću podataka
      • Upravljanje matičnim i meta podacima
      • Pripreme za implementaciju rješenja za BI i Big data
      • Procjena zrelosti upravljanja podacima
      • Upravljanje dokumentacijom i sadržajem
      • Uspostava organizacije za uspješno upravljanje podacima i digitalnu transformaciju
    • Rizici i usklađenosti
      • Upravljanje rizicima
      • Temelj upravljanja usklađenostima (CM)
      • CMS kao samostalni sustav
      • GDPR / Zaštita privatnosti
      • CMS kao integrator u cjeloviti sustav upravljanja
      • Compliance management akademija
      • Usklađenost s eIDAS direktivom
    • Informacijska sigurnost, kibernetička sigurnost i kontinuitet poslovanja
      • Korporativna informacijska sigurnost
      • Upravljanje rizicima informacijske sigurnosti
      • Upravljanje sustavima informacijske sigurnosti
      • Upravljanje kontinuitetom poslovanja
      • Upravljanje kibernetičkom sigurnošću
      • Upravljanje incidentima, oporavak od katastrofe
      • Usklađivanje s eu uredbom 2016/1148, zakonom i uredbom o kibernetičkoj sigurnosti
    • Kvaliteta, zaštita okoliša i energetska učinkovitost
      • Implementacija i procjena sustava upravljanja kvalitetom (ISO 9001, ISO 15017 i dr.)
      • Implementacija i procjena sustava upravljanja zaštitom okoliša (ISO 14001)
      • Implementacija i procjena sustava upravljanja energetskom učinkovitosti (ISO 50001)
      • Implementacija i procjena sustava upravljanja zdravljem i zaštitom na radu (ISO 45001)
    • IT Governance & IT Management
      • Oblikovanje ICT Governance & ICT Management sustava
      • Razvoj nove IT strategije
      • Oblikovanje suvremene IT organizacije i upravljanje učinkovitošću ljudskih resursa
      • Upravljanje i nadzor IT projekata
      • Usluge u razvoju, verifikaciji, validaciji i testiranju informacijskih sustava
      • Izrada tehničkih specifikacija za razvoj informacijskih sustava
      • Revizija informacijskih sustava
    • IT usluge
      • Upravljanje IT uslugama
      • Primjena norme ISO 20000 u upravljanju IT uslugama
      • ITIL i upravljanje IT uslugama
    • EU projekti
      • Identifikacija mogućnosti dobivanja financijske potpore i odabir najboljeg izvora financiranja
      • Izrada projektne prijave u skladu s EU smjernicama
      • Vođenje EU projekata
  • Edukacije
    • Kalendar edukacija
    • Seminari-jesen 2025!
  • e-learning
  • O nama
    • Partneri
    • Tim ZIH-a
    • Ovlaštenja ZIH-a
    • Referentna lista
  • Novosti
  • Blog
  • Kontakt
  • Hr
    • En
  • Konzalting
    • Strategija i poslovni procesi
      • Strateško planiranje i upravljanje implementacijom strateškog plana
      • Upravljanje poslovnim procesima – identifikacija, modeliranje i unapređenje poslovnih procesa
      • Izrada nove organizacije te upravljanje razvojem karijere i radnim učincima djelatnika
      • Upravljanje projektima
    • Digitalna transformacija kroz upravljanje podacima
      • Uspostava Data Governance okvira i izrada strategije upravljanja podacima
      • Upravljanje kvalitetom podataka
      • Upravljanje sigurnošću podataka
      • Upravljanje matičnim i meta podacima
      • Pripreme za implementaciju rješenja za BI i Big data
      • Procjena zrelosti upravljanja podacima
      • Upravljanje dokumentacijom i sadržajem
      • Uspostava organizacije za uspješno upravljanje podacima i digitalnu transformaciju
    • Rizici i usklađenosti
      • Upravljanje rizicima
      • Temelj upravljanja usklađenostima (CM)
      • CMS kao samostalni sustav
      • GDPR / Zaštita privatnosti
      • CMS kao integrator u cjeloviti sustav upravljanja
      • Compliance management akademija
      • Usklađenost s eIDAS direktivom
    • Informacijska sigurnost, kibernetička sigurnost i kontinuitet poslovanja
      • Korporativna informacijska sigurnost
      • Upravljanje rizicima informacijske sigurnosti
      • Upravljanje sustavima informacijske sigurnosti
      • Upravljanje kontinuitetom poslovanja
      • Upravljanje kibernetičkom sigurnošću
      • Upravljanje incidentima, oporavak od katastrofe
      • Usklađivanje s eu uredbom 2016/1148, zakonom i uredbom o kibernetičkoj sigurnosti
    • Kvaliteta, zaštita okoliša i energetska učinkovitost
      • Implementacija i procjena sustava upravljanja kvalitetom (ISO 9001, ISO 15017 i dr.)
      • Implementacija i procjena sustava upravljanja zaštitom okoliša (ISO 14001)
      • Implementacija i procjena sustava upravljanja energetskom učinkovitosti (ISO 50001)
      • Implementacija i procjena sustava upravljanja zdravljem i zaštitom na radu (ISO 45001)
    • IT Governance & IT Management
      • Oblikovanje ICT Governance & ICT Management sustava
      • Razvoj nove IT strategije
      • Oblikovanje suvremene IT organizacije i upravljanje učinkovitošću ljudskih resursa
      • Upravljanje i nadzor IT projekata
      • Usluge u razvoju, verifikaciji, validaciji i testiranju informacijskih sustava
      • Izrada tehničkih specifikacija za razvoj informacijskih sustava
      • Revizija informacijskih sustava
    • IT usluge
      • Upravljanje IT uslugama
      • Primjena norme ISO 20000 u upravljanju IT uslugama
      • ITIL i upravljanje IT uslugama
    • EU projekti
      • Identifikacija mogućnosti dobivanja financijske potpore i odabir najboljeg izvora financiranja
      • Izrada projektne prijave u skladu s EU smjernicama
      • Vođenje EU projekata
  • Edukacije
    • Kalendar edukacija
    • Seminari-jesen 2025!
  • e-learning
  • O nama
    • Partneri
    • Tim ZIH-a
    • Ovlaštenja ZIH-a
    • Referentna lista
  • Novosti
  • Blog
  • Kontakt
  • Hr
    • En
Search
HR
  • EN

Naslovna > Blog > Project Management Akademija: Ključ uspješnog poslovanja i ostvarivanja ciljeva

Blog

Project Management Akademija: Ključ uspješnog poslovanja i ostvarivanja ciljeva

  • 09.04.2024.
PM akademija

Project Management Akademija: Ključ uspješnog poslovanja i ostvarivanja ciljeva

 

U današnjem brzom i dinamičnom poslovnom svijetu, upravljanje projektima postalo je ne samo poželjna vještina već i ključni element koji može značajno utjecati na uspjeh i održivost poslovanja. Project management akademija predstavlja inovativan pristup usavršavanju vještina i znanja u ovom ključnom području, pružajući stručno vodstvo i resurse potrebne za razvoj kompetencija koje su danas na cijeni više nego ikad.

 

Upravljanje projektima ne znači samo završavanje zadataka na vrijeme i unutar budžeta. Ono obuhvaća strateško planiranje, organizaciju resursa, vođenje timova, upravljanje očekivanjima dionika, upravljanje rizicima, rješavanje problema i mnoge druge aspekte koji zajedno pridonose uspješnoj realizaciji projekata.

 

Učinkovito upravljanje projektima omogućuje tvrtkama da:

 

  1. Optimiziraju resurse – Iskoristite maksimalni potencijal raspoloživih resursa, smanjujući time neučinkovito korištenje resursa i nepotrebne troškove.
  2. Poboljšaju koordinaciju i komunikaciju – Uspostavite čvrste temelje za jasnu komunikaciju i koordinaciju unutar timova i između različitih dionika.
  3. Povećaju učinkovitost – Minimizirajte zastoje i povećajte učinkovitost projekata kroz jasno definirane procese i protokole.
  4. Ostvare ciljeve -Postavite realne i ostvarive ciljeve, te izradite detaljne planove koji omogućuju njihovo postizanje unutar zadanih vremenskih okvira.

 

Uloga Project Management Akademije

 

Project Management Akademija igra ključnu ulogu u oblikovanju budućih lidera i stručnjaka u području upravljanja projektima. Kroz strukturirane programe, radionice i interaktivne sesije, Akademija pruža:

  1. Stručno znanje: Naučite najnovije metodologije, alate i tehnike koje su neophodne za učinkovito upravljanje projektima.
  2. Praktično iskustvo: Primijenite naučene koncepte na stvarne projekte, dobivajući neprocjenjivo iskustvo koje možete koristiti u svojoj karijeri.
  3. Razvoj liderskih sposobnosti: Razvijte ključne liderske vještine, uključujući sposobnost motiviranja timova, rješavanja konflikata i donošenja strateških odluka.
  4. Mrežu stručnjaka: Izgradite profesionalnu mrežu s drugim polaznicima, predavačima i stručnjacima iz industrije, otvarajući vrata novim prilikama i suradnjama.
  5. Odličnu pripremu za PMP ispit: Iskoristite dobiveno znanje i bodove (36 bodova) da prijavite i uspješno položite PMP ispit.

Ulaganje u obrazovanje i razvoj u području upravljanja projektima kroz Project management Akademiju ne samo da povećava vrednovanje pojedinaca na tržištu rada već i općenito podiže standarde učinkovitosti i inovativnosti unutar industrije. Kroz ovakav pristup, tvrtke i organizacije ne samo da ostvaruju svoje trenutne ciljeve već i postavljaju temelje za dugoročni uspjeh i rast. Akademija je garancija pojedincima i za uspješno polaganje PMP ispita i dobivanje prestižnog certifikata za vođenje projekata. Taj certifikat je često preduvjet za dobivanje poslova u domeni vođenja projekata.

KONZALTING

Strategija i poslovni procesi

Digitalna transformacija kroz upravljanje podacima

Rizici i usklađenosti

Informacijska sigurnost i kontinuitet poslovanja

Kvaliteta , zaštita okoliša i energetska učinkovitost

IT Governance & IT Management

IT usluge

EU projekti

 

EDUKACIJE

Strategija i poslovni procesi

Digitalna transformacija kroz upravljanje podacima

Rizici i usklađenosti

Informacijska sigurnost i kontinuitet poslovanja

Kvaliteta , zaštita okoliša i energetska učinkovitost

IT Governance & IT Management

IT usluge

EU projekti

KALENDAR EDUKACIJA

O NAMA

Partneri 

Tim ZIH-a

Ovlaštenja ZIH-a

Referentna lista

NOVOSTI

BLOG

NOVOSTI

BLOG

KONTAKT

Trg Antuna, Ivana i Vladimira Mažuranića 8, 10 000 Zagreb
 
Telefon: +385 1 4855 271
Fax: +385 1 4855 272
E-mail: zih@zih.hr
 
IBAN: HR7423400091100013041
 
OIB: 34774399108

NEWSLETTER

Budite uvijek u toku s novostima i uslugama koje pružamo
Facebook Youtube Linkedin
Copyright © 2022. ZIH

Pravila privatnosti

Dizajn i programiranje: Prospekt d.o.o.
Web stranica koristi kolačiće! Slažete li se s korištenjem kolačića? Kolačići omogućavaju bolje korisničko iskustvo, prilagodbu sadržaja i analize posjeta web stranici. Postavke kolačića možete dodatno konfigurirati u Vašem web pregledniku.Slažem seNoSaznaj više