Seminar: Usklađivanje poslovanja u pravnim osobama u većinskom državnom vlasništvu
Seminar:
Usklađivanje poslovanja u pravnim osobama u većinskom državnom vlasništvu
Namjena:
Seminar je namijenjen odgovornim osobama i osobama (Compliance Officer-ima) zaduženim za praćenje usklađenosti poslovanja u pravnim osobama u većinskom državnom vlasništvu, koje trebaju neposredno realizirati Odluku Vlade RH (NN 99/19) o uvođenju takve funkcije te osobama koje trebaju usko surađivati u provedbi ove odluke i rade na procjenama rizika, internim kontrolama, internim revizijama, pravnim poslovima, IT potpori itd.
Cilj:
Gornjom odlukom Vlade RH funkciju praćenja usklađenosti poslovanja dužne su uvesti: pravne osobe od posebnog interesa za RH, a koje su u većinskom državnom vlasništvu i druge pravne osobe u većinskom državnom vlasništvu sukladno Zakonu o upravljanju državnom imovinom (NN 52/2018).Cilj seminara je upoznati se s pristupom upravljanju usklađenostima poslovanja u ovim pravnim osobama i načinom realizacije takve obveze.
Sadržaj:
1. UVOD U UPRAVLJANJE USKLAĐENOSTIMA POSLOVANJA
· Definicije, terminologija
· Izvori potreba / obveza za usklađenostima poslovanja
· Neki primjeri posljedica neusklađenosti poslovanja
· Motivi i zainteresirani za upravljanje usklađenostima poslovanja
· Strategije odnosa prema upravljanju usklađenostima poslovanja
· Načini realizacije upravljanja usklađenostima poslovanja (In-hous pristup, ISO 37301 i dr.)
2. POSLOVNI SUSTAVI I TEMELJNI PROPISI RH U VEZI USKLAĐENOSTI POSLOVANJA U PRAVNIM OSOBAMA OD POSEBNOG INTERESA ZA RH
• Odluka Vlade RH u obvezi uvođenja funkcije praćenja usklađenosti poslovanja (NN 99/2019)
• Odnos usklađenosti i Zakona o internim kontrolama u javnom sektoru (NN 102/20199)
• Odnos usklađenosti poslovanja i upravljanje nepravilnostima
• Odnos usklađenosti poslovanja i antikorupcijskog programa
• Odnos usklađenosti i zaštite osobnih podataka (GDPR) Odnos usklađenosti i drugih vitalnih područja (informacijske sigurnosti, kibernetičke sigurnosti, kontinuiteta poslovanja, digitalizacije poslovanja)
• Odnos usklađenosti poslovanja i drugih sustava upravljanja (kvalitetom, zaštitom okoliša, energetskom učinkovitosti itd.)
3. PRAKTIČKI ASPEKTI UPRAVLJANJA USKLAĐENOSTIMA POSLOVANJA U PRAVNIM OSOBAMA U VEĆINSKOM DRŽAVNOM VLASNIŠTVU
• Identifikacija obveza upravljanja usklađenostima poslovanja
• Gap analiza i procjene rizika upravljanja usklađenostima poslovanja
• Određivanje politike i strategije upravljanja usklađenostima poslovanja
• Organizacija, uloge i odgovornosti u usklađenostima poslovanja
• Oblikovanje kontrola u usklađenostima poslovanja
• Planiranje, potpora i operativna provedba usklađenosti poslovanja
• Evaluacija i poboljšanja sustava upravljanja usklađenostima poslovanja
• Povezivanje usklađenosti poslovanja s drugim sustavima upravljanja (internim kontrolama, upravljanjem antikorupcijom, zaštitom prijavitelja nepravilnosti, upravljanjem informacijskom / kibernetičkom sigurnosti, upravljanjem kvalitetom, upravljanjem kontinuitetom rada, upravljanjem digitalizacijom itd.)
• Informatizacija upravljanja usklađenostima poslovanja
4. VJEŽBE U UPRAVLJANJU USKLAĐENOSTIMA POSLOVANJA
• Vježba 1: Korištenje alata u identifikaciji propisa za usklađenost
• Vježba 2: Gap analiza postojećeg stanja usklađenosti poslovanja
• Vježba 3: Izrada strategije upravljanja usklađenostima poslovanja
• Vježba 4: Izrada procedura za upravljanje usklađenostima poslovanja
• Vježba 5: Audit, ocjena uprave, zahtjevi za poboljšanja stanja
Trajanje i način rada:
• Seminar traje 1 dan (28.06.2022., 09:00 - 16:00 h)
• Seminar se može izvoditi u učioničkom obliku i kao on-line
• Dokaznica
• Svi polaznici dobivaju potvrdu o sudjelovanju na seminaru
Predavači:
Prof.dr.sc. Zdravko Krakar i dr.sc. Silvana Tomić Rotim, Lead Auditor & Lead Implementer
Cijena:
• 1.250,00 kn + PDV
• Cijena uključuje zbirku slajdova i radne materijale za predavanje i vježbe, ručak i osvježenje u pauzama te potvrdu o sudjelovanju na seminaru
Kontakt:
• zih@zih.hr
• 01/4855 271
• 091 503 0738