hr en

Poslovni konzalting

poslovni-konzalting-big.jpg

Strateško planiranje i upravljanje realizacijom strategije

  • Priprema projekta
  • Izrada prijedloga nove vizije poslovnog sustava
  • Analize postojećeg stanja (SWOT, PESTLE, Analize resursa, Analiza učinaka)
  • Određivanje novih strateških ciljeva
  • Određivanje strateških programa i aktivnosti
  • Procjene učinaka i troškova, te način veze prema financijskom portfelju
  • Prijedlog kriterija za određivanje prioritetnih programa i aktivnosti
  • Prijedlog akcijskih planova
  • Prijedlog institucionalnog okvira za realizaciju strategije
  • Identifikaciju potencijalnih problema, kritične faktore uspjeha i procjenu rizika
  • Postavljanje BSC perspektiva 

  • Način praćenja, evaluacije i nadzora ostvarenja strategije
  • Primjena suvremenih metoda poslovnog odlučivanja
  • Izobrazbe iz ovog područja

Modeliranje poslovnih procesa

  • Priprema projekta
  • Identifikacija postojećih poslovnih procesa
  • Dizajn i analiza postojećih poslovnih procesa (As Is)
  • Ocjena učinkovitosti postojećih poslovnih procesa (trajanja, uska grla, troškovi)
  • Procjene mogućih poboljšanja postojećih poslovnih procesa i njihovog preoblikovanja
  • Dizajn (projektiranje) novih oblika poslovnih procesa (To Be)
  • Informatizacija poslovnih procesa
  • Oblikovanje načina izvršavanja poslovnih procesa
  • Oblikovanje načina nadzora poslovnih procesa 
  • Izobrazbe iz ovog područja


Pročitati više: Modeliranje poslovnih procesa

Oblikovanje nove organizacije, sistematizacije RM, HRM i PM

  • Priprema projekta
  • Analiza postojeće organizacijske strukutre, identifikacija slabosti
  • Oblikovanje nove organizacijske strukture i sistematizacije RM (radnih mjesta)
  • Analiza složenosti poslova
  • HRM - Upravljanje razvoje ljudskih potencijala
  • PM - Razvoj sustava mjesrenja osobnog doprinosa pojedinaca
  • Izobrazbe iz ovog područja

Upravljanje poslovnim rizicima

  • Priprema projekta
  • Razrada politike i izrada procedure upravljanja rizicima
  • Identifikacija poslovnih rizika 
  • Analiza poslovnih rizika 
  • Vrednovanje poslovnih rizika
  • Prijedlozi postupanja s poslovnim rizicima
  • Izobrazbe iz ovog područja


Pročitati više: Upravljanje rizicima u poslovnom sustavu

 ISO 31000 Risk Management - Principles and Guidelines


Sustavi upravljanja temeljeni na normama

  • Priprema projekata razvoja sustava upravljanja temeljenih na međunarodnim normama (ISO 9001, ISO 14001, ISO 27001, ISO 22301 itd.)
  • Razrada politika sustava upravljanja
  • Izrada procedura sustava upravljanja
  • Interni auditi sustava upravljanja
  • Pripreme za certifikaciju sustava upravljanja
  • Neprekidna poboljšanja sustava upravljanja
  • Izobrazbe iz ovog područja


 ISO 9001:2015 Quality Management Systems – Requirements

 ISO 14001:2015 Environmental Management Systems - Requirements

Auditi, revizije i kontrole s aspektom na IT

  • Provjera usklađenosti informatičkog sustava s propisima, poslovnim ciljevima, politikama i procedurama
  • Provjera učinkovitosti IT rješenja
  • Određivanje stupnja primjerenosti vanjskih, sistemskih i drugih kontrola
  • Provjera tehnološke opremljenosti IS-a
  • Uočavanje slabosti i rizika IS-a
  • Izrada preporuka poboljšanja
  • Izobrazbe iz ovog područja